Skibob w Europa Sportregion

Nowość - Alpy dla młodzieży



Informujemy, iż DOMENA austria-holiday.pl JEST NA SPRZEDAŻ

Konakt: e-mail: info@austria-holiday.pl

Interesuje Was lato , zima w Austrii ? Chcecie spędzić wakacje , ferie, urlop w Austrii ?
Interesują Was narty , snowboard , skibob , rower w Austrii ?
Interesują Was noclegi , apartamenty , pensjonaty , hotele w Austrii ?
Chcecie dowiedzieć się czegoś o Europasportregion , Zell am See , Kaprun , Gastein , Rauris .
Interesuje Was Ziemia Salzburska , Tyrol , Karyntia , Styria , Vorarlberg , Wiedeń .
Właśnie po to powstała strona www.austria-holiday.pl


Szukaj w newsach

<-- Powrót


2006-07-06, godz. 12:39 - Tissot Oficjalnym Partnerem Polskich Dni w Zell am See - Kaprun

Tissot został oficjalnym Partnerem Polskich Dni. Tegoroczna edycja, tego jednego z najpopularniejszych wydarzeń wakacyjnych, odbędzie się między 8 a 15 lipca w Zell am See - Kaprun w Austrii.
Tissot to dobrze znana, ciesząca się niezwykłą popularnością i prestiżem marka szwajcarskich zegarków - lider w swoim segmencie. Od wielu lat Tissot wspiera sport będąc oficjalnym chronometrażystą takich dyscyplin jak: kolarstwo, hokej, wyścigi motocyklowe i szermierka, w większości z 150 krajów, w których marka jest obecna.
Podczas Polskich Dni, Tissot T-Touch, będzie czuwał nad odmierzaniem czasu wszystkich sportowych atrakcji (zawodów narciarskich, snowboardowych, rowerowych). Pod patronatem Tissot odbędzie się Wielki Bieg na Orientację - Tissot T-Touch Adventure - kilkugodzinna impreza terenowa, w której zawodnicy podzieleni na grupy, będą musieli pokonać wyznaczoną trasę, wykonując po drodze określone zadania. Do pokonania trasy niezbędne będą zegarki Tissot T-Touch. W Tissot T-Touch Adventure wezmą udział gwiazdy i goście, którzy przyjadą na przełomie drugiego i trzeciego tygodnia lipca do Zell am See-Kaprun. Do wygrania będą zegarki T-Touch, inne nagrody od Tissot oraz dyplomy.

Uczestnicy Polskich Dni wyruszą w niezwykłą, pełną niespodzianek wędrówkę po alpejskich Alpach, zaopatrzeni w T-Touch - pierwszy na świecie zegarek tak czuły, że reaguje na najlżejszy ludzki dotyk. Poprzez naciśnięcie koronki, a następnie szkiełka dotykowego aktywowane są funkcje zegarka. T-TOUCH oferuje 8 oddzielnych funkcji, dzięki którym z pewnością każdy bez problemów wróci bezpiecznie do miejsca pobytu. Z wysokościomierzem (w stopach i metrach), dwufunkcyjnym stoperem, kompasem, alarmem, termometrem (w stopniach Celsjusza i Fahrenheita), barometrem, jak również elektroniczną datą i czasem (wybór skali dwunasto- lub dwudziestoczterogodzinnej), T-Touch stanowi prawdziwy wyczyn wzornictwa technologicznego w połączeniu ze sportową elegancją.Inne cechy i parametry techniczne, które wyróżniają zegarek T-TOUCH to:

- Szwajcarski mechanizm kwarcowy ETA z wskaźnikiem wyczerpania baterii
- Dotykowe, odporne na zarysowanie szafirowe szkiełko z powłoką antyrefleksyjną
- Wodoszczelność do 30 metrów (3 atmosfer)
- Antymagnetyczna koperta ze stali szlachetnej 316L, z tytanu lub z polerowanego tytanu z obrotowym pierścieniem
- Bransoleta ze stali nierdzewnej 316L, tytanu lub polerowanego tytanu bądź gumowy pasek z bezpiecznym zapięciem


T-Touch to zatem rewelacyjny zegarek dla tych, którzy pragną wykorzystywać jego możliwości przy okazji uprawiania ekstremalnych sportów, jak również tych, którzy pragną wyprzedzić trendy mody i być zawsze na czasie.

"Polskie Dni" to popularny event mający na celu promocję zagranicznych regionów turystycznych w Polsce, reklamowanie naszego kraju za granicą oraz propagowanie aktywnego spędzania wolnego czasu i zdrowego stylu życia.
Pomysłodawcą i organizatorem wydarzenia jest TESTA Communications. Przez ostatnie 3 lata agencja przygotowywała event w Maso Corto. Od tego roku zdecydowała się przenieść Polskie Dni do Zell am See - Kaprun.
Imprezie towarzyszą intensywne działania public relations skierowane głównie do czytelników "prasy kolorowej". Dlatego też w "Polskich Dniach" co roku bierze udział ponad 40 osób znanych z pierwszych stron gazet. To oni zachęcają Polaków do spędzania wakacji w ruchu, prezentują nowe dyscypliny sportowe, rywalizują z polskimi turystami na stokach narciarskich, kortach tenisowych i boiskach.

TESTA Communications Sp. z o.o. jest pierwszą w Polsce firmą specjalizującą się w kreowaniu wizerunku i promocji firm sportowych oraz regionów turystycznych. Od kilku lat, oprócz PR, angażuje się także w działania ATL i BTL.
Od dwóch lat TESTA Communications prowadzi działania sponsoringowe na rzecz Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem. Więcej na www.testacommunications.pl


<-- Powrót

(C) All rights reserved - www.hm.pl

maszyny kamieniarskie | taśmociągi


Kopiowanie i powielanie treści serwisu bez zgody właściciela jest zabronione. Organizatorzy imprez zastrzegają sobie prawo do zmian terminów.
odszkodowania za wypadki